2005-07-05

reissuvitutus

Olen työmatkalla. Kivaa istua päivät sisällä, kun ulkona paahtaa helle. Sisällä paahtavat tietokoneet kuumana ja pinna kiristyy. Ilmeisesti pinna ei sitten laajene lämmössä, vaan päinvastoin? ;)

Mutta että mua ottaa päähän. Eilen laitoin hotellihuoneen oveen Älä häiritse -lapun, ja naapurihuoneen dorka oli sitten päättänyt ottaa sen omaan oveensa. Niinpä siivoja oli käynyt sitten siivoamassa mun huoneen, vaikka nimenomaan en sitä tahtonut. (Mua ärsyttää, että joku tuntematon sorkkii mun tavaroita poissaollessani.)

Enpä juuri muuten taitaisi miettiä asiaa, mutta lukioaikana kaverini oli hotellissa siivojana, ja hän kertoili kaikenlaisia juttuja siitä, että mitä ihmisillä on huoneissaan. Mun mielestäni semmoinen nuuskiva siivoilu loukkaa mun yksityisyyttäni. Ainakin jos kovin tarkkaan syynäillään, että mitä on mukana (kuten se kaverini ainakin oli tehnyt). No, samapa sille, pikkujuttuhan tuo loppujen lopuksi on.

Tänään menen töiden jälkeen hierojalle, jospa se vähän rentouttaisi. :)

Ei kommentteja: